Middag: hamburgare med strips

Det blev en riktigt fet och onyttig middag i dag.
Friscomål på Max med cheddardipp.
Hjälp så gott...

Har en mängd bortförklaringar: bråttom, hungrig, orkar inte engagera mig efter en lång dag på jobbet.
Men de är just bara bortförklaringar.
Skärpning.

Var desto nyttigare till lunch, en ljuvlig tomatsoppa med chevre och krutonger på Bibliotekscaféet. Kan rekommenderas om du är i Umeå.

Mitt i hamburgaren ringde mobilen från universitetssjukhuset. De hade lite frågor med anledning av att jag anmält mig som intersserad av att vara med i deras studie. Det handlar om att jämföra två olika kostmetoder, tallriksmodellen mot en mer proteinrik kost med lite kolhydrater. Jag är fortfarande intresserad. Får se om jag kvalar in bland försökskaninerna.

Håller nu tummarna för att det senaste försöket att hitta en vettig baddräkt har lyckats. Ska hämta ut den ännu en gång bytta baddräkten på posten i kväll.

Jag hoppas på premiärdopp på vattengympan på onsdag kväll.

Kommentarer
Postat av: M

Måste också köpa mig en ny baddräkt! Mina behag håller på att trilla ur den gamla nu när litegrann
av magen försvunnit.

2007-11-27 @ 08:26:21
Postat av: CarusA

Hej!

Hur har du det? Är du på gång igen eller hamnat i en svacka?
Jag är nog i en rejäl svacka (IGEN).... Lite trist men det händer ju som sagt ett par gånger om året :-(
Funderar lite på att börja på VV igen men vi får se..

Ha det bra!

2007-12-04 @ 20:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0