Så ont!

Hepp, vad det svänger.
I går slog ledvärken till med full kraft.
En biverkan av cellgifterna.
Det gjorde såå ont!
Så här ont har det inte gjort tidigare...

Hade grillfest tillsammans med några vänner i går, och det var så trevligt.
Men den förbannade ledvärken gjorde sig mer och mer påmind, och till slut var jag tvungen att gå hem.
För jag kunde inte tänka på annat än hur ont det gjorde...
Dessutom kliade peruken och jag bara längtade efter att få slita av den.

Eftersom jag ville kunna njuta av ett eller två glas vin till maten så försökte jag hålla igen på värktabletter i går, men i dag så är det piller som gäller! Tyvärr tycker jag inte att de hjälper så mycket, det lindrar något, men smärtfri blir jag inte.

Tack och lov vet jag att det går över på en eller två dagar till.
Så det är bara att stå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0