Ögonbryn & ungsbakat

Förkylningen hänger sig envist kvar, men är något bättre känns det som.
Har kunnat jobba i varje fall.

Oroar mig för att den ska påverka mina "värden" så att nästa behandling skjuts upp.
Det vill jag inte!
Vill att cellgifterna ska rulla på, så jag kan lägga det här bakom mig så snabbt som möjligt.

Upptäckte i går att nu börjar ögonbrynen tunnas ut rejält.
De har långt i från farig helt, men det börjar bli glest...
Och jag som alltid haft rätt kraftigt markerade ögonbryn. Det kommer att märkas skillnad.
Någon peruk för ögonbrynen finns ju inte direkt...

Ska köpa mig någon brynpenna eller liknande och börja måla i brynen.
Får surfa runt lite på nätet och se om jag kan hitta någon vägledning till hur man gör så det ser så bra ut som möjligt.

Annars är det väl som vanligt.
Får inte ordning på kosten, och att vara sänkt i en förkylning har väl inte gjort det bättre.
Äter alldeles för mycket fortfarane, och för onyttigt.

En ny favorit är de nya ungsbakade chipsen från OLW. De innehåller bara 7,5 procent fett och smakar riktigt bra. Känns nyttigare än vanliga chips eller ostkrokar som jag annars gärna proppar i mig. Dessutom är påsarna lite mindre.... så jag köper två... men det gör jag ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0