Nu ryker ögonbrynen

Jag försöker skärpa mig när det gäller vad jag stoppar i mig.
Har faktiskt plockat fram lite cambridgepulver också, mest för att komma ihåg och ha som alternativ när inspirationen tryter. Jag kan ju faktiskt byta ut ett mål mat då och då mot pulver, för att hålla nere kalorierna!

Förkylningen är snart ute ur kroppen, så i helgen tänkte jag ge mig på att få igång mina promenader igen, tänkte jag. Om nu inte ledvärken efter senaste cellgiftsbehandlingen blir för tufft. Men å andra sidan - ont gör det i lederna oavsett om jag rör på mig eller inte...

Tyvärr börjar nu håret i ögonbrynen fara allt mer nu. Har köpt en svindyr ögonbrynspenna och försöker måla i lite, så det inte ska se allt för tunnt ut. Tack och lov är luggen rätt lång på peruken, så det syns inte så noga hur det ser ut! Men tusan vad svårt det är att måla i så det ser någorlunda naturligt ut!

Annars väntar en rätt lugn och soft helg.
Ska försöka umgås med vänner och njuta av vädret.
Och njuta av att behandlingen går så bra som den gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0