Hatar mina feta kilon

Har verkligen mått dåligt de senaste dagarna över alla kilon jag lagt på mig igen.
Känner mig så orörlig, ofräsch, klumpig och svullen.
Allra helst nu när det blir varmare och sommarkläderna ska fram.
Linnen, kortärmade t-shirts och shorts är rena mardrömmen...

Dessutom har jag gjort mig av med en hel del kläder jag krympt ut, och nu skulle behöva.
Så det är halvpanik över vad jag ska ha på mig nu när det inte går att gömma sig i tjocka tröjor hela tiden.

Jag måste bara ta tag i vikten.
I varje fall se till att jag inte äter upp mig mer.
Nu får det vara nog.
Jag hatar verkligen alla mina överviktskilon - och hatar att jag tillåtit dem att komma till baka.

Tack och lov börjar förkylningen ge med sig, så jag hoppas att jag kan komma igång med prommenader igen. Det skulle göra stor skillnad. Och öka motivationen.

I morgon är det läkarbesök på schemat.
Ska ta prover för att se om kroppen återhämtat sig efter förra behandlingen.
Undrar hur den envisa förkylningen påverkat mig. Ska bli intressant att se.
Men om allt är som det ska, så blir det behandling på onsdag igen.

Cellgifter nummer 4.
Efter den kan jag börja räkna ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0