Förkylningskoma

Har varit - och är fortfarane - rejält sänkt av denna envisa förkylning.
Ont i halsen.
Tät i näsan.
Slem i halsen.
Hostig.
Samtidigt.

Och lite, lite feber.
Men inte över 38 grader, vilket är gränsen för att jag ska behöva åka in till sjukhuset.

Funderar ändå på om jag ska ringa, för nu har jag varit dyngförkyld i en vecka med lite småfeber hela tiden.
Orken har helt tagit slut.
I lördags var jag barnvakt ett par timmar, och cyklade hem efteråt - vilket tog ungefär fem minuter - och var helt slut efteråt.
Att gå i trappan upp för tvättstugan gör mig anfådd.
Så jag har mest suttit i soffan i helgen, och ser mig igenom andra sässongen av tv-serien Lost.

I dag blir det i varje fall en tur till sjukhuset hur som helst, ska göra min nya skiktröntgen i eftermiddag.
Jag hoppas verkligen att jag kan få något besked redan nästa vecka om tumörerna har krympt.
Det skulle vara ett bra kvitto att ha med sig in i den fortsatta behandlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0