Cellgifter #4

Så är den fjärde cellgiftsbehandlingen gjord.
Det har gått bara bra, men som vanligt blir jag väldigt trött både under behandlingen och efteråt.
Det är framför allt den medicin jag får för att klara av att ta hand om cellgifterna som gör mig trött.

Men jag räknar ändå med att jobba några timmar i morgon, för de första verkliga biverkningarna brukar komma först efter några dagar. Lagomt till helgen, med andra ord :-)

Fjärde behandlingen betyder också att jag är definitivt halvvägs, eftersom det är max åtta behandlingar som gäller.
Det kan bli stopp efter sex behandlingar också. Det bestäms efter nästa röntenundersökning som jag ska göra i slutet av juni/början av juli om allt går som det ska.

Förkylningen känns i varje fall mindre och mindre, och om det är hyggligt väder och kroppen någorlunda pigg så tänker jag satsa på att komma igång med dagliga prommenader från och med i morgon. Jag måste verkligen komma igång och röra på mig. Har inte några höga krav, men prommenad i lagomt tempo ska jag i varje fall klara av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0