Skitdag

Helt utan förvarning kom en riktig skitdag.
Har ont i ryggen, tror att det är förklaringen. Och det har egentligen ingenting med cancern att göra.
Det är den gamla otränade ländryggen som gör sig påmind helt enkelt.
Var hos naprapat i går, och det kändes riktigt bra efteråt, men i natt fick jag jätteont och svårt att sova.

Dessutom så hetsåt jag i går kväll.
Och kroppen klarar helt enkelt inte av det nu.
Det var väl egentligen ingen "ovanlig" hetsätning, utan ungefär så som det kunnat se ut förut.
Men nu blev jag så jävla illamående av det.

I dag har jag inte kunnat äta något på morgonen. Druckit lite fil och nyponsoppa för att få i mig något innan jag nu tvingar i väg mig till jobbet.

Allt känns bara fel.

Och håret rasar snabbt nu.
Snart, snart märks det.
Vill inte.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas din rygg blir bättre, tänker på dej. Kramar jessica

2010-03-31 @ 11:31:49
Postat av: Vendela

Önskar jag kunde säga eller göra något för att få dig bättre till mods; lider så med dig...



Förstår din tanke med att vilja gå på jobbet trots allt; men är du säker på att du verkligen orkar det nu? Kanske du borde stanna hemma och ta hand om dig? Hitta på något roligt för att skingra tankarna lite? Har du någon som kan vara hos dig/med dig?



Tänker på dig - KRAM!

2010-03-31 @ 17:38:08
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0