Om en telefon som aldrig ringer

Håller på att bli tokig.
Läkaren skulle ringa tillbaka till mig onsdag eller torsdag. Hon var mycket osäker på om hon skulle hinna onsdag, så jag var som inställd torsdag.
Nu är snart dagen slut, och hon har inte ringt.
Ahhhg!

Jag har ju inget direktnummer själv till läkaren, så jag kan inte ringa i stället...

Det hon ska ringa om är den andra granskningen av mina prover, som ska ge svar på vilken behandling jag behöver. Och besked om när behandlingen ska börja. Och för att boka en tid med mig för att gå igenom alla provsvar osv ordentligt.

Just nu vet jag varken ut eller in - ska jag börja behandling på måndag eller inte?

Har stirrat på min jävla mobil hela dagen.
Ring!!!!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Var ett tag sedan jag tittade in här, och ser nu att du fått ett tråkigt besked.



Vill bara du ska veta att jag tänker på dig, och hoppas att allt ska gå bra.



Många kramar

2010-03-12 @ 14:20:34
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0