Fredagsmys

Har haft en riktigt bra dag.
Jobbat nästa hela dagen, och känner att jag har kraft och ork att göra det.
Väntar nu på kompisen M som ska komma med hämt-thai som vi ska frossa på.
Sedan en lugn kväll framför tv:n.

Känns så bra, lagom, normalt.
Osjukt.

Måste se till att bejaka det friska när jag känner mig frisk.
För de bra dagarna har alla förutsättningar att vara fler än de dåliga.

Mindre kul var besöket hos tandläkaren. Jag har ju hållit på ett bra tag med att fixa till gamla synder i munnen, drar igen en glugg mellan framtänderna och ska sätta in ett par nya tänder för några som jag tagit bort då de blivit för illa skadade. Nu är tandregleringen i princip färdig, men tandläkaren vill inte gå vidare med att sätta in implantaten förrän jag är färdig med min behandling. Risken finns att jag får en infektion eller så vid ett sådant ingrepp, och då skulle det fördröja hela cellgiftsbehandlingen. Och den risken vill han inte ta.

Visst förstår jag hur han tänker.
Men jag hade så sett fram emot att få bli av med tandställningen.

Ha nu en riktigt trevlig fredagskväll.
Själv väljer jag Så ska det låta före Lets dance men hejar i smyg på Claudia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0