Keps för skalliga

I dag har jag beställt en keps som är gjord för oss som tappat håret.
Det ska bli himla spännande att få se den irl.

Om den funkar, alltså täcker och sitter säkert, så blir den ett bra alternativ till att knyta en sjal runt huvudet. Vilket tar tid. Jag har inte fått in snitsen på det riktigt ännu...

Det har varit mycket sjal nu på slutet. Har haft min storebror på besök några dagar, och jag är inte bekväm med att visa mig utan något på skallen. Och peruken blir allt svårare att ha på längre stunder. Förbannade värme!

Fötterna fortsätter att spöka. De sväller och vaderna var häromdagen nästan lika stora som låren... Ska ta upp det mer läkaren på måndag, då det är dags för nya prover inför nästa behandling.

Hoppas, hoppas att mina värden är tillräckligt bra så jag får göra behandlingen som planerat. Vill inte skjuta på det. Även om cellgifter inte är kul, så är det lika bra att få det gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0