Elefantfot

Hjälp!
Min vänstra fot, ankel och vad har svullit upp rejält i kväll!
Även högerfoten är en aning svullen, men ingenting mot elefantfoten på
andra benet. Ändå har jag gått med stödstrumpor hela dagen i dag, för jag
kände att svullnaden var på väg redan i går kväll...

Jag samlar på mig massa vätska i kroppen just nu, och det är inte riktigt bra.
Äter vätskedrivande, men undrar nu om jag måste öka dosen, för det verkar inte riktigt hjälpa.

Att jag sväller upp av vätska känns dessutom extra jobbigt just nu när jag ändå gått upp massa i vikt, och blivit rundare av kortisonet.
Allt på en gång!

Ser annars fram emot lite ledighet. En långhelg sitter bra nu, sedan är det bara en vecka kvar innan jag går på semester. Det ska bli så skönt. Känner att jag börjar slita lite ont på jobbet. Ibland tror jag att min chef glömmer bort att jag är sjuk och bara jobbar halvtid. Och så har jag själv lätt för att vilja lite mer än orken riktigt räcker till.

Ska försöka hålla lite hårdare på tiderna nästa vecka, så jag inte är helt utslut till ledigheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0