Dagens diet: cola och ostkrokar

Oj. I dag är det verkligen dagen efter.
Tycker inte att jag drack SÅ mycket alkohol i går, men det blev nog mer än jag tror...
Dessutom verkar jag bli mer påverkad nuförtiden än tidigare.

Kanske inte så konstigt när kroppen inte är i form.

I dag har varit en konstig dag.
Trött. Sovit ett par timmar på eftermiddag.
Törstig - på coca cola. Har snart druckit upp 1,5 liter.

Och så sugen på bara skräp: ostkrokar och smågodis.

Inte direkt bra mat för att försöka se till att vikten inte drar iväg ner...

Nå. Låter den här dagen vara en parantes.
Ska sköta mig bättre i morgon.

Kommentarer
Postat av: Jenny



Nar jag jobbade pa att ga ner i vikt sa hade jag en dag i veckan som jag kunde ata vad jag ville pa, pa det sattet sa hade man alltid nagot att se fram emot (fniss), jag anvande clen for att ga ner i vikt och det funkade bra kolla in clenbuterl direct

de har info pa svenska



Ta hand om dig



Kram

2010-06-28 @ 13:25:47
URL: http://se.clenbuteroldirect.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0