Cellgifter #5

En vecka försenat är det nu dags för nästa behandling, nummer fem i ordningen.
Tog nya prover på morgonen i dag, och fick besked att alla vita blodkroppar nu är där de ska.
Så tisdag blir det cellgifter igen.

Även om det inte är särskilt kul, så känns det bra.
För ju snabbare jag får ta mina behandlingar, desto snabbare blir jag klar...

Kämpar fortfarande med mina svullna fötter och ben.
Tycker inte att den vätskedrivande medicinen ger någon effekt, förutom att jag springer på toaletten titt som tätt.
Så i dag var jag på apoteket och köpte stödstrumpor, för att se om det kan få lite fart på kroppen.
Har haft dem på i kväll, jisses så obekväma!
Benen är som i ett skruvstäd.
Men det är väl det som är meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0