Attling på ögonen

Har äntligen fått mina nya glasögon.

 

Har haft stor ångest över vad jag ska välja. Hade egentligen inte velat byta glasögon nu, nu när jag känner mig fulare och fetare än någonsin, dessutom utan hår.... Men vad gör man. Synen har förändrats, så det var nya glasögon eller månader med huvudvärk som var alternativet.

 

Har varje fall gjort slag i saken och köpt ett par Attling-bågar, något jag sneglat på länge. Gillar Efva Attlings grejer helskarpt och har flera smycken av henne. Nu också glasögon, silverfärgade. Tycker de funkar hyggligt bra till mitt ansikte. Men det är en stor förändring, för tidigare hade jag en svart markerad plastbåge...

 

Ska bli spännande att se vad reaktionerna bland jobbarkompisarna blir i morgon.

 

Annars: mår lite bättre i dag.

Men är bekymrad över att konditionen är på minus.

Orkar knappt gå upp för en trapp för tillfället.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0