Så misslyckad

Behandlingen avklarad.
Allt gick bra.
Men är trött.
Tröttare än någonsin.
Så det blir nog rätt trötta dagar som väntar nu också.

Inför behandlingen så ska jag också väga mig.
Det är faktiskt bland de jobbigaste.
Under hela den här perioden så har det här med vikt och så varit helt skjutet i bakgrunden.
Och det märks.

Nu är jag tillbaka där jag började. Över 120 kg igen.
Visserligen är en del av det jag gått upp vätska som jag lagt på mig, men det är en mindre del.
Det mesta är fett som jag lagt på mig igen genom att jag tröstätit och inte orkat röra på mig.

Just nu känns det som ett enda stort misslyckande.
När jag tagit mig igenom cellgifterna måste jag börja om med alla kilon och gå ner dem en gång till.
Om det över huvudtaget går en gång till.

Shit så misslyckad jag känner mig.

Kommentarer
Postat av: Helena

Blir så ledsen när jag läser att du känner dig misslyckad. Du är en riktig fighter, vännen, och detta med vikten är så obetydligt i jämförelse mot kampen mot sjukdomen. Hoppas du ska kunna lämna den känslan bakom dig, och istället ge dig själv den cred du förtjänar. Du är en fantastisk kvinna! Och mitt i din egen kamp har du till och med haft ork att ge mig så fin uppmuntran, i det jobbiga som jag gått/går igenom. Tack! kramar om

2010-08-07 @ 14:38:23
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0