Perukfri dag

Så skönt!
Har knappt haft på mig peruken alls i dag.
Skallen har fått andas fritt, förutom en fem minuters tripp till posten.

Men å andra sidan, har det varit en trött innedag, så det har inte varit så konstigt att jag låtit peruken vila...

Mår hyggligt bra efter gårdagens cellgifter. Trött, javisst, men annars helt ok.
Får väl se hur det blir i morgon....

Då blir det betydligt mer peruk.
Har lovat att vara barnvakt åt min gudson och hans storasyster, och det blir en heldagsövning typ.
Så då är det peruk på.
Möjligtvis sjal om det blir outhärdligt, men jag är fortfarande obekväm med att visa mig i sjal bland andra människor.

Fick häromdagen ett litet bakslag. Har så sett fram emot att en stuga vid havet som jag skulle få låna av ett par jobbarkompisar nästa vecka. Men nu har deras semesterplaner helt kastats om då den enes pappa blivit sjuk och ligger på sjukhus. Självklart förstår jag det. Å andra sidan var det ett av de riktiga se-fram-emot saker jag hade denna sommar...

Så nu får jag försöka hitta på något annat i stället att se fram emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0