Laddar för fest

Städar och fejar hemma, för fredag kväll ska jag ha tio tjejer på ost och vinprovning hemma hos mig.
Det ska bli sååå kul!

En kompis fyller 40 i sommar, och vi tänker överraska henne med en tjejkväll.
Vi börjar med en cosmopolitan och några pizzasnurror.
Sedan blir det provning med fem olika viner och fem olika ostar.
Därefter ger vi oss ner på stan för en sen middag på en italiensk krog.

Det är så skönt att få fokusera på något helt annat än att vara sjuk och cellgifter och allt annat tråkigt.

För övrigt har jag bara en dag kvar till semester.
Längtar.
Även om jag inte kommer göra så mycket på semestern - eftersom behandlingarna fortsätter - så ska det bli skönt att vara ledig.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Men oj det där låter som att det blir en riktigt, riktigt trevlig kväll :-)) Det är du värd!



Kram

2010-07-02 @ 12:32:02
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, hoppas ni hade det riktigt kul.Kram

2010-07-03 @ 10:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0