Det kom ett brev...

I dag kom mina bandanas från England.
Otroligt - på fyra dagar bra.
Jag är imponerad.

Och de är jättefina.
Och passar jättebra!!!!
Känns så skönt att chansningen gick hem.
Ska inviga en av dem redan i eftermiddag då jag ska unna mig att få mina fötter ompysslade och tånaglarna lackade.
Brukar göra det inför varje sommar som en liten semesterlyx. Dessutom är jag så dålig på att måla tånaglarna, så det är skönt att någon annan gör det :-)

Börjar så smått ladda för nästa veckas behandling. Ska försöka ta vara på dagarna som är kvar till dess, för nu är det som jag mår som bäst och har som mest ork. Så i helgen blir det nog en tripp till Ikea i Sundsvall, och innan dess ska jag hinna besöka en god vän i hennes sommarstuga.

Må så gott vad du än gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0