Cellgifter #6

I morgon är det dags för den sjätte behandlingen.
Tog prover i dag, och alla värden var bra.
Ligger fortfarande lite lågt i blodvärde, men det är inte så konstigt. Och det är inte för lågt.

Sjätte gången.
Det betyder att det efter i morgon är en eller två behandlingar kvar.
Jag gissar att det blir två till - att så länge jag mår hyfsat bra så vill läkaren köra så mycket det bara går.
Och det är väl okej.

Var förbi frisören på sjukhuset i dag också, och bokade en tid för att få peruken lite fixad. Den har blivit sliten i topparna, framför allt fram längs sidorna, och behöver klippas lite för att få bort det "frissiga". Det blir gjort på måndag. Skönt.

Fick kepsen jag beställde i förra veckan häromdagen.
Den är jättefin.
Men för liten.
Shit.

Har också beställt en färdig turban, den var tillfälligt slut, och kommer senare.
Hoppas innerligt att den passar bättre, för jag vill verkligen ha något som bara är att dra på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0