Bandanaköp

Jag håller ständigt på att söka olika alternativ till peruk.
Sjal använder jag mer och mer, men tycker det är svårt att knyta dem så de sitter snyggt. Och framför allt att få en knytning som håller mer än någon timme...

Köpte en solhatt på vinst och förlust på Åhléns i dag. Rea, 30 kronor. Och givetvis lite för liten. Jag har ett konstigt huvud, det är som stort på fel ställe... så det är svårt att få saker att sitta bra.

Fick sedan en idé.
Det finns ju färdiga bandanas, en sådan kanske skulle funka.
Kollade på torget här i Umeå, där finns det torghandlare som säljer sjalar och visst fanns det bandanas. Men det var med tvivelaktigt mönster. Hemma så surfade jag och hittade en bandanashop i England med riktigt bra priser och färdiga bandanas som de kallar headwraps.

Så på vinst och förlust igen så beställde jag några. Jag hoppas verkligen att åtminstonde någon av dem ska funka bra. Så nu hoppas jag att posten från England ska gå med raketfart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0