Skuggbild

Jag är inte särskilt förtjust i vinter, vilket är jobbigt eftersom jag bor i norra delen av landet.
Men när dagarna är som i dag, -2 grader, strålande sol, kritvit snö på träden och knarr under skorna, ja då är det helt enkelt underbart.

Är så glad att jag kom mig ut på en promenad i dag. Den satt långt inne, men till sist fick latmasken ge sig.
Gick min vanliga slinga på 45 minuter, en del av den går genom skogen, och där är det som ett sagolandskap.

En stor del av promenaden fick jag sällskap av min egen skugga snett framför mig.
En bild som gjorde mig på riktigt bra humör.
I min skuggbild fick jag långa slanka ben.
Riktiga modellben.
Ja, hela jag såg riktigt slank och fin ut.

Längden på benen lär jag inte kunna göra så mycket åt, men lika slanka som min skugga kan de förhoppningsvis bli.
Jag längtar!



Vintern från sin bättre sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0