Simdax

Så har det gått en vecka med pulver.
Det har gått riktigt bra.
Jag kompletterar med något varje dag, mest har det blivit lite äggröra med lite parmesanost i.
Det mättar gott, men ger ändå inga kolhydrater direkt.

I morgon ska jag och träningskompisen H och simma.
Vi har inte tränat ihop på evigheter, så det ska bli kul att komma igång.
Men gruvar mig lite för det kalla vattnet, jag som fryser så hela tiden!

Kylan håller tack och lov på att släppa greppet om Umeå, i morse var det hela -31 grader!
Så blir det enkelsiffrigt på minussidan i helgen ska jag se till att få mig någon promenad också i helgen.

I slutet av nästa vecka ska jag upp på vågen har jag bestämt.
Känns jobbigt, men samtidigt vet jag att jag behöver se framsteg för att orka hålla ut.
Minuskilo ger sådan pepp.
Ska använda tiden fram till dess att jobba på det här med att acceptera att jag har gått upp i vikt, att det är något jag lämnat bakom mig och det tjänar inget till att älta det som varit, utan i stället jobba framåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0