Promenaderna som försvann

Dagens vikt: 101,4 kg.
Ett helt okej minus (-0,4) med andra ord.

Men nu är jag otålig, vill under 100 snabbt, snabbt.
Borde vara där efter helgen om allt går som det ska :-)

Kom på i dag att jag helt glömt bort att promenera de senaste dagarna. Poff. Det bara försvann. Och jag som kom igång så bra.... Det finns flera förklaringar; jag är kattvakt och tycker det är mysigt att vara hemma med katten, temperaturen har sjunkit så det har blivit kallare och mindre trevligt att gå ut, och så har jag börjat spela Café World på Facebook och blivit helt uppslukad av det!

Men som alltid handlar det om prioriteringar.
Så jag ska skärpa mig.
Att röra på mig måste alltid prioriteras. För min egen skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0