Mellandag

Ingen promenad i dag.
Har haft en "fixar"-dag med tvätt, städa undan julen och byta gardiner.
Och så har jag fått fint besök, favoritkissen S som jag ska vara kattvakt åt i en vecka.

I morgon är det dags för vägning, och jag gruvar mig.
Vet inte vad jag ska tro och hoppas på, samtidigt som jag försöker att hålla mig så neutral som möjligt.
Det är vad det är.

Har i varje fall gått över till en mer strikt form av ren kur, och skippat plusmenyn de senaste dagarna, så ingen äggröra har det blivit. Vill få så mycket utväxling som möjligt under de veckor jag nu kör lite hårt...

Återkommer i morgon med dagens vikt.
Hoppas jag.
Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0