Köldknäpp

Gud vad jag fryser!
Vet att det är ett bra tecken, då tar liksom kuren.
Men här i Umeå är det typ 17 grader kallt, så jag fryser dubbelt upp just nu...

Tredje pulverdagen och jag har varit superhungrig i kväll.
Men stått emot.
Gjorde mig en äggröra på två ägg och en skvätt grädde för att lugna hungern vid middagen, men annars så sköter jag mig enligt regelboken.

Vet att det är de värsta dagarna just nu, så det gäller verkligen att härda ut.
Det går förvånansvärt bra. Pepper peppar.

Det är märkligt det där, motivationen.
Jag söker fortfarande efter min av- och påknapp.
Begriper inte varför det funkar nu, och inte för en månad sedan. Men så är det.
Försöker att inte grubbla och se tillbaka för mycket, utan sikta framåt och göra nya, bättre val i stället.

Tack för hejarop och glada kommentarer.
Så himla glad att ni inte glömt bort mig trots att jag övergav bloggen ett ta....

Kommentarer
Postat av: Misss Brightside

Oj, redan tre dagar. Gud va duktigt! Bara de är över så blir det ju oftast lite lättare.



Jobbigt att frysa, här längre ner i Sverige är det lika kallt och man vill inte gärna gå ut, så jag tänker bara krypa ner under täcket och göra allt skrivarbete som jag har att göra, inga större ansträngningar :)



Ha en bra dag.



Kram

2010-01-05 @ 13:56:53
URL: http://misssbrightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0