Inte ända fram...

Nähepp.
Vågen var inte med mig.
Stod still på 100,1 i morse.
Blä.
Hade så gärna velat se en nia först i stället.

Men det är som det är.
Bara ta nya tag, eller rättare sagt se till att jag nu sköter mig helt okej fastän jag gör ett avbrott i pulverkuren.
Det går ju faktiskt att gå ner i vikt ändå :-)
.... vilket jag ibland glömmer bort....

Just nu längar jag bara efter att få äta och tugga och njuta.
Mjukstartade på lunchen med ett stekt ägg och lite, lite bacon.
Nu i kväll blir det lite grillad kyckling och broccoli, tror jag.
Och kanske en liten liten bit mörk choklad för att tillfredställa min längtan.

Vågen låter jag nu bli, i varje fall blir det inte daglig vägning.
Ska försöka väga mig en gång i veckan.
Det blir tufft i början, för nu kommer jag lägga på mig ett par kilo vätska i kroppen.

Men nu: MAT!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

SNART är du där... så himla nära. Vilken känsla!!!



2010-01-27 @ 16:17:01
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0