Ett snäpp på skärpet

Ta mig tusan!
Gick det inte att dra åt skärpet ett snäpp till i morse.
Har varit i det "hålet" förut, men lossat på remmen i takt med att kilona har kommit tillbaka.
Så nu känns det riktigt bra.

Ett litet bevis att det ger resultat, och konstigt vore det väl annars.

Vet inte vad jag ska våga tro inför torsdagens vägning. Försöker låta bli att hoppas på någon speciell siffra, utan bara försöka acceptera det som står på vågen. Oavsett hur dåligt det är. Min cambridgekonsulent säger att jag ska vara nöjd så länge jag inte är tillbaka på min utgångsvikt, och jag försöker ha det i bakhuvudet. Men det är svårt. Låga 90 kilo finns också i bakhuvudet...

Är också lite nervös för februari och mars. Genom mitt jbob kommer jag att resa en hel del på olika möten under nästan två månader, i princip en gång i veckan, oftast med en övernattning. Och att då köpa stenhårt med pulver när jag bor på hotell, har affärsmiddagar osv det vet jag är kört. Måste hitta ett sätt att ta mig igenom den perioden, för att sedan gå för fullt igen i april.

Men nu är det januari och pulver som gäller i drygt två veckor till.
Jag börjar så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt :D

2010-01-11 @ 16:46:47
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Helena

Härligt när man märker att måtten minskar! :)

2010-01-11 @ 18:02:14
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Postat av: Susanna

Kul att läsa din blogg igen!

2010-01-11 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0