Ett noll noll ett

Dagens vikt: 100,1 kg.
Snubblande nära!

Och det är verkligen i sista sekund. För i morgon kväll bryter jag min rena pulverkur och lägger till lite vanlig mat. Eller vanlig och vanlig, det kommer vara fokus på proteiner och bort med onödiga kolhydrater. Pulver en eller två gånger om dagen för att hålla kalorierna nere.
Men ändå.

MAT!
Jag längtar.
I morgon blir det nog lite grillad kyckling, tror jag.

Hoppas och ber att vågen är på bra humör och ger mig de där sista hektona så jag får se tvåsiffrigt innan jag bryter.
För tyvärr så går vikten genast upp ett par kilo när man börjar äta kolhydrater igen. Är visserligen bara vätska som kroppen lagrar på sig, men det gör ingen skillnad på vågen.

Håll tummarna för mig i morgonbitti!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller tummarna för fullt! :-) Lite svårt att skriva samtidigt bara. hihi



Åh, tvåsiffrigt...låter som en underbar dröm... Känns långt borta nu för min del, men jag får göra som du skrev, bara räkna det man faktiskt gått ner och inte det man gått upp sen man fuskat.



2010-01-25 @ 20:40:57
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller alla tummar. Gud vad roligt med NÄSTAN 2-siffrigt.

Jag längtar dit!! =)

2010-01-26 @ 15:25:12
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0