Bubbelvatten

Dagens vikt: står stilla.
Inte oväntat.
Hade ganska stort minus i går, och då brukar det stå stilla en eller två dagar.
Dessutom fuskåt jag en liten mörk chokladbit i går.
När man är på ren kur så blir man känslig för minsta lilla fusk....

I kväll ska jag ut på puben med goda vänner.
De ska äta, jag ansluter någon timme senare.
Och ska pimpla bubbelvatten hela kvällen.
Det gör mig ingenting.
Det brukar vara de andra i sällskapet som tycker det är jobbigt...

Det enda som stör mig är att det är så förbaskat dyrt att köpa flaskvatten på puben. En liten 33 cl flaska kan man få betala upp till 30 kronor för!!! Det är alltså dyrare än öl, om man jämför hur mycket puben lägger på priset jämfört med om man köper det själv.
Hutlöst.

Längtar, längtar till tisdag då jag gör sista dagen på ren kur.
Även om jag vill och behöver gå ner mycket mer, så känner jag att jag behöver äta vanlig mat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0