Nyopererad

Jodå. Det blev liten operation i går.
Det hade blivit ett missförstånd om vem som skulle kalla mig, sa sköterskan. Men jag tror hon helt enkelt missat det.
Må så vara.
Huvudsaken att jag fick göra ingreppet.

En bit av lymkörteln är nu utskuren och skickad på lab för analys.
Någon vecka ska det ta innan det finns svar enligt läkaren.
Frågan är bara om alla andra prover har börjat droppa in.
Känner att jag behöver någon typ av tidsram att förhålla mig till, så jag ska nog ringa min läkare i nästa vecka och kolla läget. Kan det vara så att jag får veta i slutet av nästa vecka, eller ligger det längre bort?

Har tagit mig en ledig dag i dag, och det känns så himla skönt.
Var så trött i går kväll, somnade på soffan ett par timmar när jag kom hem från sjukhuset, och sov sedan utan problem åtta timmar i natt.
Skönt.
Sömn är bra.

I dag ska ut och shoppa scarvs för att dölja såret på halsen.
Sedan blir det middag med träningskompisen H som jag har berättat för.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad bra att det blev av! Förstår att det måste vara frustrerande att bara gå och vänta på svar. Hoppas det inte ska ta så lång tid innan du får alla provsvar.



Tack, rara du, för din omtanke och dina peppande ord, det betyder jättemycket ska du veta!! Önskar dig en trevlig helg!

2010-02-26 @ 11:24:53
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Postat av: Helena

Kikar bara in här för att lämna ett litet avtryck och säga att jag tänker på dig! kram

2010-03-05 @ 21:24:20
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0