Besiktning x 2

Besiktade bilen i dag.
Glapp spindelled. Vad det nu är.
Gissar att det kostar en hel del att få åtgärdat hur som helst.
Fy fariken vad dyrt det är att ha bil!

Besiktade "kroppen" i dag också.
Undersökning på sjukhuset.
Inte så bra besked.
En till misstänkt tumör hittades.
Läkaren är rätt så säker på att det är så, det handlar inte så mycket om "om" sjukdomen är tillbaka, utan "hur", vilken typ det är, exakt var den sitter och hur den i så fall kan behandlas.
Ska göra fler prover till veckan.
Sedan är det till att vänta två, tre veckor innan alla provsvar har kommit.

Den här förbannade väntan gör mig tokig.
Ingemansland.
Vill få något konkret att förhålla mig till.

Hur det än är så utgår jag från att det inte blir lika enkelt som att åtgärda spindelleden.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men gud, vad säger du... Kan inte föreställa mig vad du går igenom just nu... Hoppas verkligen att du har några runt dig som finns där för dig. Och att läkaren kommer ge dig ett så positivt besked som det bara går. kram

2010-02-11 @ 19:45:27
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0