Snopet!

Min läkare var sjuk i dag.
Så det bidde ingen undersökning. Och därmed inget beslut om eventuell åttonde behandling.

Efter ett par timmars väntan fick jag åka hem från sjukhuset igen.
Nu formellt utskriven i varje fall.

Undersökning och eventuell behandling har skjutits upp till nästa vecka. På måndag ska jag få veta mer.

Är lite frustrerad. Var som laddad för att få göra bort det här i dag. Få ta sista behandling. Och sedan vända blad.

Fick i varje fall veta av en annan läkare att mina prover ser bra ut, att infektionen läker ut som den ska, att blodproppen verkar vara under kontroll. Låter bra. Ska nu äta antibiotika i fem dagar till, för säkerhets skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0