Mellandag

Har en riktig mitt i mellan dag.

Var på sjukhuset hela dagen i går, mesta tiden bara väntade jag på att få besked om jag kunde åka hem eller inte. Fick förnyad permission till slut. Fick inte veta något om resultatet från den nya skiktröntgen jag gjorde i går. Det får jag i morgon - då jag ska tillbaka till sjukhuset för att göra en undersökning i narkos.

I morgon kommer också mamma upp på besök några dagar.
Ska bli skönt att bli ompysslad.
Hoppas verkligen att jag får göra bort min sista behandling den här veckan också, så jag kan lägga det bakom mig. Min läkare sa att jag eventuellt får göra den redan i morgon. Hoppas det. Så jag kan bli utskriven sedan.

Allt har som snurrat runt sjukdomen och sjukhus den senaste veckan.
Längtar tillbaka till ett "vanligt" liv, så vanligt det nu kan bli med en cancersjukdom.

Kommentarer
Postat av: M

Låter som att du är något piggare eller? Nu håller vi alla tummar att allt ser bra ut så att du kan få ta sista behandlignen och göra ett "delbokslut".

2010-08-24 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0