Blodprovsdax

Känner hur jag blir piggare och piggare för varje dag.
Orken kommer tillbaka.
I går hade jag och mamma en städdag hemma hos mig. Visserligen gjorde hon det mesta, men jag orkade vara igång hela dagen - visserligen men en och annan kort vilopaus då och då, men ändå.

Det är lustigt, när man varit så trött så länge, så hinner man glömma bort hur det känns att ha ork och energi...

I dag ska jag en snabbis till sjukhuset för att ta blodprov. En efterkontroll av de heparinsprutor som jag nu tar.
Sedan hoppas jag att jag på måndag får besked om när jag får göra undersökningen och sista behandlingen. Vill få det bortgjort!

Annars blir det nog en lugn helg. Mamma åker hem på lördag, och på kvällen har jag bjudit över två vänner på middag.

Just nu är mitt stora problem att jag inte hittar någon höstjacka. Är helt utan! Eftersom jag gått upp i vikt det här året så passar inte den jag köpte förra året längre. Måste bara hitta något. Beställde en från Ellos som jag trodde på, men den var på tok för liten, trots att jag tog en storlek större än vad jag drar nu. Besvikelse.

Jakten går vidare. Hoppas att KappAhl eller någon annan kedja får hem något snart som funkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0