Perukångest

Åh, så svårt det är!
Ska bestämma mig om vilken peruk jag vill ha till i eftermiddag.
Har två som jag väljer mellan, och jag vet varken ut eller in!

Den ena är lite ljusare än min normala hårfärg, men hårkvalitén känns nära min egen.
Dessutom är den lite tunnare, den är helt handknuten, och jag tror den sitter lite bättre - men den känns samtidigt snäppet för liten...

Den andra är nästan på pricken min hårfärg, så som jag brukar ha det med slingor i håret. Men den är tjockare - och det är mer hår - så mycket hår har jag inte normalt... Den är lite större, så den känns lite säkrare, men sitter ändå inte helt perfekt, blir lite bullig på vissa ställen...

En kombination av de båda skulle vara perfekt.
Nu måste jag välja en.

Två av mina närmsta kompisar agerade smakråd i går kväll.
De tyckte helt olika.

Hilfe!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Ta den förstnämnda, som är lite tunnare, eftersom vi går mot varmare tider :-)

2010-04-09 @ 18:26:20
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0