Vatten över huvudet

Hej hej.
Den här dagen bara sprang iväg...
Utbildningsdag på jobbet under förmiddagen vilket betyder att hela dagens jobb ska klaras av på eftermiddagen i stället. Puh.

I kväll har jag sutitt och pluggat större delen av kvällen. Har börjat en nätkurs på universitetet. Blev lite taggad på det här med att plugga i våras då jag gick en distanskurs i juridik på halvfart. Nu är det helt via internet, men det visar sig vara betydligt mer att läsa och redovisa än vad jag tänkt mig!

Just i september ser det ut att köra ihop sig rejält för mig.
Jag har tackat ja till att själv hålla i lite utbildning för studenter som pluggar till samma yrke som jag har. Det är superkul - men tar tid. Allra helst som ett av momenten är något jag inte haft tidigt. Förstår inte när jag ska hinna förbereda de föreläsningarna!
Tanken just nu är faktiskt att ta ut några dagars sparad semester för att få ihop det utan att köra slut på mig.

Planeringen är inte den bästa, om man säger så...

Dagens vikt: 98,7 kg.
Rätt håll i varje fall.
- 24,1 kg sedan cambridgestarten för ett år sedan, +7 kg sedan midsommar.

Hmm.
Tror bara jag ska räkna på den första siffran i fortsättningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0