Våg-ångest

Så har den nu kommit igång på allvar. Ångesten över att ställa sig på vågen.
Tittade länge på den i morse.
Ska jag, ska jag inte...

Vet att jag inom ett par dagar ska väga mig.
Har lovat cambridge-konsulenten att senast på måndag ska det ske.
Det går inte att stoppa huvudet i sanden och låssas som ingenting hur länge som helst.
MEN jag är så rädd för att sommarens ät-flopp ska betyda tresiffrigt igen.
Vill inte se det.

Egentligen borde det inte spela någon roll. Jag vet ju hur jag är. När jag väl får en vikt så börjar jag genast räkna bakåt. Aha, om jag väger xx nu, så borde det ha varit x kilo mer när jag började om med pulver, alltså så har jag vägt xxx. (Ursäkta min krångliga utläggning)

Egentligen är jag en person som tycker att det är bättre att veta än att leva i ovisshet, även när det handlar om tuffa och jobbiga besked. Ovisshet är som en blöt filt som bara skapas massa obehag, att veta innebär att jag får något att förhålla mig till och något att agera utifrån.

Jag ska.
Kanske i morgon.

*

Upptäckte i gårkväll en bortglömd chokladkaka i skafferiet som jag köpt inför min födelsedag.
Någon som tror att den finns kvar i dag?

Kommentarer
Postat av: Annie

Å vad jag känner igen det där!! ryyys Hela sommaren har varit en ren orgie i ätande för min del:( & i måndags tog jag tjuren vid hornen & klev upp på vågen...Trodde jag skulle börja grina rent ut sagt!! Bläää!

MEN!! Nu SKA jag lyckas gå ner i vikt & framförallt HÅLLA vikten!! vill inte leva mitt liv som en fläskig,olycklig,skämmig tjockis mer!

Så HEJA oss!! Nu fixar vi detta=)

//Annie

Postat av: manuela angulo

hej jag heter manuela som bor i värnamo och jag jobbar med person som vill blir snygg och smål vi nu använder en produter som heter herbalife son hjälpa dej ablir smål en vecka kontacta mig den är min msn [email protected] tele 073 0865964



hälsningar Manuela angulo

2009-09-06 @ 10:06:59
URL: http://sverige

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0