Snabbt hej

Tittar bara in som hastigast för att säga hej och tacka för kommentarerna!

Är i Stockholm över dagen - och det blir en lååång arbetsdag.
Klockan ringde 05.25 i morse, och jag kommer hem till Umeå igen vid 21.30.

Sådana här dagar brukar vara en riktig fälla för mig med snabbmat, fika och choklad för att orka hålla igång. I dag har jag laddat med några kokta ägg, pulverpåsar och en shaker. Känns bra att jag klarar av att hålla fast vid min kur trots att jag lämnat min trygga hemmamiljö.

På grund av den tidiga morgonen så hoppade jag över dagens vägning.

På återhörande i morgon!

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att du hittat bra färdkost att ta med, sånt är så skönt för självkänslan att det går att hitta vägar för allt. :)



Mvh: Helena

2009-09-08 @ 17:41:25
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Postat av: justbellsi

Hejsan! Jag sökte på mitt gamla bloggnamn och såg att jag hade skrivit till dig tidigare. Min tidigare blogg var moreofelli.blogg.se. Jag tror du kommer att klara av att minska i vikt. Men gör det främst för att du själv ska må bra, inte för att göra andra nöjda.



Kramar

2009-09-09 @ 08:51:03
URL: http://justbellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0