Mellandag

En dag som bara är.
Trött så in i bombens. Blev en lång arbetsdag i går, dessutom blir jag alltid trött av att flyga.
Glömde att väga mig i morse, var inte riktigt med när klockan ringde...

Har precis bestämt mig för att gå på kräftkalas nu på lördag.
Göra ett mini-uppehåll i kuren.
Kanske är det fel, eftersom jag precis kommit igång, och har så mycket att ta igen.
Men jag tror att jag måste unna mig lite också.
Stod över surströmmingen för ett par veckor sedan, och känner att den här festen vill jag vara med på.
Ska se det lite som en testballong också när det gäller att inte sticka i väg och vråläta bara för att jag går på kalas.

Neråt ska jag.
Det tar bara lite tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0