Andra sidan

Börjar komma ut på andra sidan av förkylningsdimman.
Hoppas jag.
Har haft småfeber, ont i halsen, hostat och nyst och känt mig allmänt eländig ett par dagar.

Tack och lov för panodil, enchinaea, strepsil och nezeril!

Har inte kört fullt ut på pulver de här dagarna, känner att kroppen inte riktigt orkar med det, utan all energi har behövts för att mota vad det nu är för virus som invaderat kroppen.

Må så vara.
Jag tar nya tag till veckan.
För även om det varit - och fortfarande är - motigt så vill jag fortsätta.
Vikten ska ner.
Om än det går sakta och knackigt så på något sätt ska jag fortsätta.

Men nu ska jag fortsätta kurera min förkylning med en lugn kväll i tv-soffan.
Kanske lyxa till med en fredagsglass.
Glass är väl bra mot feber?

Kommentarer
Postat av: Helena

Krya på dig! Man tar det i den takt som känns bäst, och vad gör det om det tar lite tid?



Glass är absolut bra mot feber, eller i allafall för att man mår lite bättre rent allmänt. :-)

2009-09-27 @ 18:18:10
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0