Aj!

Har varit orolig i kroppen senaste dagarna.
Och nu i kväll känns det sandpapper i halsen.
Svider och gör lite småont.

Nej!
Jag har definitivt inte tid och lust att bli sjuk nu!
Dessutom så skulle det bli svårare att hålla igång pulverkuren om jag ligger febrig och snorig och eländig i sängen. Det skulle vara så typiskt, nu när jag är på g igen...

Okej. Inte ta ut något i förskott.
Det blir två panodil och sängen snart.
Kanske går det att sova bort.

Annars en helt okej dag. Har hunnit en del som jag behövde hinna, har funkat hyggligt med pulver.
Kan väl inte säg att jag är uppe ur svackan, men den har i varje fall slutat gå fortsatt utför.
Alltid något.

Dagens vikt: fortfarande okänd. Men snart ska jag närma mig vågen igen. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch, inte kul att vara sjuk, så hoppas det är något snabbt övergående!

2009-09-23 @ 09:14:04
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Postat av: Viktbloggerskan

Hoppas du mår bättre. Om inte - ta en timeout om kroppen behöver den, sov mycket (för då äter man inget... ;-)) och kom sedan tillbaka med ny energi och styrka. Kram!

2009-09-23 @ 10:12:41
URL: http://www.metrobloggen.se/viktbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0