Mår bra

För första gången på länge kan jag bocka av en dag utan överätande.
Lade mig i sängen i går kväll med en nöjd känsla i kroppen.
Lite hungrig, men nöjd.

Fredag fortsätter i samma tecken.
Har precis ätit min lunch, en bit ungsstekt lax och wokgrönsaker.
Till middag blir det en liten ceacarsallad tänkte jag.

Följer den plan som min cambridgekonsulent lagt upp och den känns både vettig, möjlig och överkomlig.

Tänk om jag bara kan bli av med den här förkylningen så jag kan börja motionera igen!
Hur som helst. Det är skönt att se att en vändning är på gång.

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt att du känner att du är på gång igen! Gläds med dig! :-)

2009-10-09 @ 21:34:19
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Postat av: Susanna

Vad kul :-)

2009-10-10 @ 12:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0