Magplask & nytt försök

Hahaha.
Mitt pepp-talk till mig själv att i dag är en ny dag blev ett riktigt magplask.
Var riktigt peppad, och när jag kom till min konsulent för att fylla på cambridgelagret och få några uppmuntrande ord på vägen så visade sig att hon hade fredagsstängt.
Snopen blev jag.

Så helgen lunkade på i samma spår som förut.
Men en fortsatt envis förkylning som sätter ner både humör och kraft.

Men den lilla lågan finns kvar där.
Nu har jag bättre koll på öppettiderna, och gör ett nytt försök i dag.
Lite mindre kaxig, men lika förhoppningsfull att jag ska hitta tillbaka till en positiv trend.

Tack än en gång alla för hejarop och goda idéer. Jag vet att ni har så mycket klokskap att bidra med, och jag värdesätter era synpunkter. Bittan, jag tror absolut på "din" metod, men av olika skäl så är den just nu inte rätt för mig. Sedan kanske inte Cambridge är helt rätt heller, men just nu så måste jag hålla mig till det halmstrå jag bäst känner till.

Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till, vännen! Det är alltid för tidigt att ge upp, åtminstone så länge man lever i allafall.:)



kram

2009-10-06 @ 11:52:27
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0