Litet eldprov

I morgon väntar en liten prövning.
Ska till Stockholm över dagen, och jag och resor brukar inte vara en så bra kombination.
Dels blir det en tidig morgon, vilket gör att mattiderna blir uppåt väggarna.
Dels brukar jag bli så himla sugen på godis (choklas!) när jag reser....

Min plan är att äta en pulver på morgonen, ta lite frukost på planet så jag inte förgås av hunger, och sedan komplettera med en frukt under förmiddagen.
Lunch äter jag med de jag ska träffa i Stockholm, och på eftermiddagen tar jag en pulver som vanligt.

Hoppas att det räcker för att hålla mig mätt och glad genom dagen!

Ska försöka låta bli fikabröd och andra fallgropar som kommer dukas upp under dagen.

Ser för övrigt med spänning fram emot torsdagens vägning.
Det borde bli resultat nedåt nu!
Många promenader, och en hygglig matordning.
Har torsdagsvägningen som motivation med mig under morgondagen när chokladsuget sätter in där på flygplatsen.

Något helt annat:
har gjort ett jättefint tankemoln över min blogg som jag hoppas jag kan visa snart. Måste bara komma på hur jag får in bilden från webbsidan till bloggen. Klurar på det. Teknik är inte min starka sidan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0