Hankar mig fram

Fortsätter söka efter motivation och balans.
Klarade mig hyfsat genom resten av helgen, men är långt i från tillbaka på banan.

Och i dag så är det "stökigt" på jobbet, förändringar som jag inte gillar som direkt berör mig och min tjänst...

Hade så smått planer på att försöka mig på en ren kur-period igen, för att få ett avstamp, men känner just nu att det verkligen vore dömt att misslyckas. Hela jag är i för stor obalans just nu.

Så jag fortsätter att hanka mig fram.

Varje dag utan att överäta är just nu en framgång.

Är så förbannat less på mig själv att jag är så skör, och att jag ramlar i diket så snabbt, så djupt, så hårt.

Kommentarer
Postat av: Bittan

Söta du.......



Tänk om, det vore så här....

Att dina tappra försök med pulver+annan mat,som jag vet att du så starkt tror på...att det är "pulvret" som får din hjärna att tappa kontrollen....



Tänk om...du kunde ge din kropp en bättre näring ,ett bättre val av näring som får din hjärna att slippa kämpa ,slippa sug och tankar på onyttigheter...



Tänk om...onyttigheterna, att dom cirklar runt bara..dom föder varandra...suget forstsätter bara.

Kalla det ,kolhydratsberoende om man vill..



Tänk om..jag kunde få ge dig några dagar av mat som får din hjärna att må bra..



Jag är så övertygad om att vad man äter sätter sig i huvudet.

Nu kunde jag inte låta bli att skriva /tänker på dig /Kramis Bittan

2009-11-16 @ 17:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0