Dubbelfel

Har haft två riktigt dåliga dagar.

Tisdag kväll. Fick riktig kakfrossa. Och klarade inte av att stå ut den här gången. Så jag åt massa onödiga kakor. Och lite glass slank ner av bara farten.

Onsdag. En dag på resande fot. Med massa mat, fika, mera mat, ett till fika. Och choklad på flyget hem.

Torsdag. I dag ska jag till min konsulent och väga mig.
Shit.
Vilket misslyckande den här veckan har varit.
Vill inte.
Hatar när jag faller igenom på det här sättet.

Kakan - frestelser: 0-6.

Ny match börjar i dag.
Revanch?

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, det som har varit har varit. Bäst att bara se framåt i stället mot nya matcher att vinna. Hejjar på dig!!

2009-11-12 @ 09:49:51
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0