Dags att börja se samband...

Famlar just nu.
Frossade loss ännu mer torsdag kväll.
Bestämde mig sedan för att börja skriva i min lilla bok, om allt det där som ligger och trycker.
Skrev och skrev.

Sov sedan jättedåligt.
Mådde dåligt över allt jag proppat i mig.

Vaknade med huvudvärk.
Som blev migrän = hem från jobbet, illamående, grus i ögonen, bultande huvud.

Jag är mitt eget kretslopp.
Det jag stoppar i mig får konsekvenser för hur jag mår.
Hur jag mår får konsekvenser för vad jag stoppar i mig.

Så varför försöker jag då "bota" att jag mår dåligt med att stoppa i mig mer dåligt?






Kommentarer
Postat av: Bittan

Det du skriver är så sant....nu har jag massor med ord igen,men du måste hitta svaret själv...

2009-11-13 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0