Trostater choklad

Kort inlagg fran dator med engelskt tangentbord, sa darfor saknas prickarna....
Har precis smallt i mig 2 stora chokladkakor for att jag kanner mig ledsen.
Pa skolan dar jag gar har vi tvingats byta larare den har veckan, och var nya larare ar inte bra.
Superjobbigt.
For vi betalar ratt mycket pengar for den har kursen... samtidigt ar det svart att saga till nagon att du inte gillar den.... Vi ar fyra i klassen som ar kvar fran forra veckan, och alla kanner lika dant, och alla fyra ar lika fega... kanner att det ar jag som maste ta initiativet for att det ska handa nagot, och det gor mig ledsen.

Sa jag ater choklad.

Inte den basta losningen.
Visserligen gott, men skuldkanslorna kommer direkt....

Bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0