Tillbaka till struktur

Börjar få grepp om hur dagarna här i London ser ut. Och då är det enklare att planera och hitta en struktur som fungerar i verkligheten, och inte bara på papperet hemma i Sverige...

Mitt misstag de första dagarna är att jag direkt efter skolan gett mig ut på något äventyr (typ shopping), och sedan blir jag så hungrig och sugen att när det är dags att fixa middag så kastar jag mig över det mesta som ser gott ut...

Så i morgon ska jag testa en annan variant: INNAN jag ger mig ut på stan ska jag stanna till i lägenheten och dricka en Cambridge (jo, jag har med mig påsarna). Och sedan kan jag shoppa i lugn och ro. För att sedan ta något enkelt, typ ägg och skinka, rostad macka och youghurt, när jag kommer hem igen.

När det gäller luncherna på skolan, och desserten som hör till, tja, jag tar det från dag till dag. Vissa dagar, om det är något jag verkligen vill ha, då unnar jag mig det i en lagom mängd.

Jag testar så här, så får vi se om det funkar bättre än de första dagarna...

Kommentarer
Postat av: Maj

har du sett big ben? :)

2009-05-12 @ 22:54:14
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Bittan

Hejjar på dig !

2009-05-13 @ 09:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0